Fuck, ik krijg nu dus blijkbaar reclame van Deloitte via Twitter omdat ik iemand volg die het twitter account Deloitte volgt. Volg je het nog? Zwaar, zwaar klote. De vervuiling van mijn tijdslijn is begonnen. En daarmee de degradatie van Twitter’s relevantie. Wat is het volgende initiatief waar (nog) geen reclame wordt gespoten?
Laura Overwijk
says:Herkenbaar. Maar logisch: promotiekanaal steeds meer. Was jij het niet ook (@Marc) die erachter kwam dat je tegen een bepaald tarief tweets kunt inkopen op een b2b verkoopkanaal?
roos van vugt
says:das bijzonder, niet ingezet door ons in ieder geval, denk Deloitte US. Ik ga eens navragen
Chris Stapper
says:Hmm twitter moet ergens winst mee maken. Maar jammer dat het gaat vervuilen idd. Zelfde voor facebook, ik begreep dat we daar ook de nodige aanbiedingen kunnen krijgen binnenkort.
Marc Drees
says:Overigens bijzonder komisch, de hyperlink doet het niet…