Heb jij een briljant idee waarmee de flexmarkt haar voordeel kan doen? Dan is er goed nieuws. Want het Flexinnovatiefonds wil vernieuwing binnen de flexmarkt stimuleren. Een fraai streven dat het fonds kracht bijzet door een jaarlijkse prijs uit te loven voor het businessplan met de meest veelbelovende innovatie. Inderdaad, businessplan. Want voor het Flexinnovatiefonds hoeft die innovatie nog geen realiteit te zijn. Het mag overigens wel; dus of het product/dienst alleen op de tekentafel bestaat of al echte klanten kent, stuur je business plan in. Tot 1 december overigens, want dan sluit de inzendingstermijn. De criteria waaraan een business plan dient te voldoen zijn hier te vinden. En hier kan je je aanmelden.
Uit de inzendingen maakt het FlexInnovatiefonds begin 2013 de finalisten bekend. En die finalisten krijgen op 12 februari 2013 te horen wie de uiteindelijke winnaar is. Op een dag die in het teken zal staan van innovatie binnen de flexmarkt. En dus een dag die alvast in de agenda dient te worden geblokkeerd. O ja, er zijn ook heuse prijzen verbonden aan deze verkiezing.
Een klein woord van waarschuwing is op zijn plaats. Ik ben lid van de jury die de businessplannen zal beoordelen en op basis daarvan de finalisten en de uiteindelijke winnaar zal vaststellen. Tegelijkertijd een woord ter geruststelling; er zitten ook heel veel aardige en deskundige mensen in de jury.