UWV kent en begrijpt de klant?

Logo en logotype UWVWe hadden enige tijd geleden de wel zeer bijzonder vacature van creatieve econoom bij het CPB en nu kunnen we daar de Gegevensspecialist Customer Intelligence Klantexpertise bij het UWV aan toevoegen. Waarbij de afdeling waar deze gegevensspecialist te werken komt zich in de vacature als volgt omschrijft:

De afdeling Klantexpertise vertaalt die ambitie [van het UWV] op hoog niveau door en dat is niet voor niets! Klantexpertise kent en begrijpt het gedrag van onze klant en weet te signaleren waar het beter kan. Klantexpertise vertaalt deze signalen naar concrete adviezen zodat UWV als klantgerichte en efficiënte organisatie continue kan optimaliseren, gericht op de toekomst waarin de koers ligt op het verder digitaliseren en automatiseren van onze dienstverlening.

Ik ben benieuwd welke klantenlijfeigenen deze omschrijving van de dienstverlening van het UWV in hun dagelijkse interactie met datzelfde UWV herkennen.

Geef een reactie

1 Comment