RecruitmentMatters schrijft over online recruitment, vooral vanuit het perspectief van de werkzoeker. En dat is nodig. Want het internet is, om het zacht uit te drukken, niet geoptimaliseerd vanuit diens belang. Het is een mistig web vol boobytraps en struikrovers. Iedereen heeft het voorzien op jouw persoonsgegevens of op een deel van jouw uurtarief. Brrr..
Helemaal nu het vigerende coronavirus offline recruitment wegdrukt. Je kunt je afvragen wat dit met mensen doet. Een manier om die vraag te beantwoorden is turven waar mensen naar zoeken.
Wat zegt Google
Als je Google vraagt of mensen vaker ‘boos’ zijn gaan intikken dan ‘blij’ dan antwoordt Google bevestigend. Als dit maar goed afloopt…
Bron: Google trends
Marc Drees
says:Ik ben helemaal niet boos!
MAAR VAN DIT SOORT ARTIKELTJES RAAK IK WEL BEHOORLIJK GEIRRITEERD!
recruitmentmatters
says:Help liever mee aan het boosten van de blijheidscijfers.
https://google.com/search?q=+blij