KPN zakelijk internet? Bagger, 2

rage Een paar weken na de vorige storing is zakelijk internet van KPN alweer landelijk down. Wat een liederlijk slechte kwaliteit levert deze organisatie. Om te janken.

Voor een voorziening die zo langzamerhand in de gas, licht en water categorie valt is het ook volstrekt onacceptabel. Maar hoe kom je van deze knoeiers af als je net een overeenkomst hebt getekend? Kan ik medische argumenten in de strijd gooien? Zoals een ongezond hoge bloeddruk als gevolg van hun knoeiwerk?

Godzijdank voor het wireless netwerk van mijn buitenlandse buren…

Geef een reactie

2 Comments
  • Marc Drees
    says:

    De baggerverbinding doet het weer. Na als een aap 6 keer op de verbinden knop te hebben gedrukt. Want volgens de helpdesk dame wordt na 5 – 8 keer klikken de verbinding weer tot stand gebracht….
     
    Gekker kan het niet. Maandag maar eens met KPN bellen om ‘vriendelijk’ om uitleg te vragen. En een adres waar ik de factuur naar toe kan sturen.

  • jos
    says:

    Marc,
    Schaf toch een 2e lijn erbij aan van een andere leverancier en zit je jaarcontract uit met KPN. Want je gaat echt de verzuurde logger uithangen als je buren de knop van de beveiligde WIFI hebben ontdekt 😛