Een week geleden verbaasde ik mij over de Januskop die de vernieuwde ING wervingssite is: een fraaie gevel die een verrot sollicitatieproces verbergt. Vandaag kreeg ik echter een mailtje van een ING medewerkster waaruit blijkt dat ING nog veel meer problemen heeft te overwinnen:
Mooi he? Wat een knollen van taalfouten. En ik maar denken dat de geautomatiseerde e-mail reply van ING bagger was. Nou, dit is nog een maatje erger. Brrr…
Het maakt dus niet uit of het door een systeem of door een mens wordt verstuurd; in beide gevallen is er ruimte voor verbetering. Heel, heel veel ruimte. Als ik ING was zou ik snel met verbeteren beginnen. Heel, heel snel.
Dylan
says:Wat een reactie zeg. Ik vind het sowieso niet kunnen dat medewerkers van een bedrijf op die manier reageren. Dan zijn inderdaad de automatisch opgemaakte e-mails nog beter opgesteld!
Ivo
says:@Marc Ik denk dat het gewoon aan jouW ligt 🙂