Toen ik gisteren de nieuwe relaties van mijn relaties (bent u er nog…) in LinkedIn aan het checken was, liep ik tegen een opvallend profiel aan; dat van de vertrekkende business unit manager van de Vacaturekrant.
In zijn profiel over de Vacaturekrant heeft hij de volgende informatie staan:
Responsible for the start up of Vacaturekrant the jobboard of the largest Dutch leading and listed publisher TMG. Fastest growing jobboards in 2005 and 2006 under fierce competition. Realized a market position from nil to the incumbent number 4. With + € 1.500.000 revenue and customerbase of # 400.000 unique visitors monthly.Managed a team with a variety of disciplines ranging from marketing, business analyses, ICT and (tele) sales. Total team size 18 FTE.
Ik heb voor de zekerheid even op de site van de Vacaturekrant gekeken, maar daar wordt met geen woord gerept over omzetten, aantallen bezoekers en teamgrootte. Gezien onderstaande tekst, afkomstig van de Vacaturekrant website, lijkt TMG niet op de hoogte te zijn van de openheid van hun voormalige business unit manager:
Vacaturekrant werkt nauw samen met een aantal partners waarmee ze gezamenlijk de vacature database exploiteert. Daardoor behoort Vacaturekrant tot de top 3 van vacaturesites in Nederland.
De nummer 3 of 4, een klein maar in dit geval significant verschil!
Ik ben ervan overtuigd dat deze informatie door de andere vacaturesites als een welkome aanvulling op hun concurrentie-informatie wordt gezien.
Dit artikel is eerder gepubliceerd op Kangaroosterblog
1 Comment