Het is alweer enige tijd geleden dat ik een uitnodiging ontving van Tof Thissen, directeur UWV WERKbedrijf, en waar ik vanzelfsprekend met plezier op ben ingegaan. Dit naar aanleiding van een eerdere afwijzing van het UWV op het bijwonen van een sessie met UWV’ers Tof Thissen, Joze Lazeroms en Fred Paling voor een dialoog over de kwaliteit van de UWV dienstverlening met personen met een WW-uitkering.
Om die reden heb ik de heer Thissen een friendly reminder gestuurd:
En het antwoord van de heer Thissen lag vrijwel direct in mijn elektronische postbus
Nou, dat is goed om te horen. Het kan dus nog wel even gaan duren, maar dat gesprek gaat er komen.
Wordt vervolgd.
peter
says:Dus de bedoeling. Positieve PR. Die gaat er komen. Dit moet je ook uitbesteden. Dan weet je dat het goed komt.
peter
says:Op de koffie wordt niet door het UWV georganiseerd maar door HOEZO Congresorganisatie te Haarlem.
Zij zullen zeker zorgen dat het een succes wordt.
peter
says:Zullen ze daar ooit in jouw schoenen gaan straan en bedenken hoe je dit ervaart.
Vermoed dat actie bij het UWV kan leiden tot iets en bij geen actie gebeurt er niets.
Ondertussen lopen de salrisssen door dus eigenlijk best een goed systeem.
Zelf heb ik wel een voorlopige uitnodiging gehad.
Nog geen definitieve uitnodigig.
Dus schreef ik:
In het actieve bedrijfsleven is het gebruikelijk om altijd meteen de volledige gegevens over een afspraak te zenden.
Anders mag de klant weer bijhouden of er ene bevestiging komt Etc.
Alles wat je in één stap kan doen is beter dan in kleine stapjes.
Er is altijd veel te doen en zo efficiënt mogelijk met je tijd omgaan.
Mocht dit meer tijd in beslag nemen dan lijkt me de klant informeren altijd handig omtrent de redenen.
Waarom kost het meer tijd.
Wanneer krijgt men weer bericht? Of uiterste datum.
Verder zie ik in uw mail geen contactpersoon en geen telefoonnummer.
Het meest klantvriendelijk is een rechtstreeks telefoonnummer en geen algemeen nummer waar men er niets van weet.
Enige verdere informatie omtrent de afspraak bekend?