De vorige ronde voorspellingen heb ik thematisch aangepakt waarbij ik achtereenvolgens vacaturesites, werkloosheid, wervingssites, social media en ATS’en, intermediairs en de economie heb behandeld. En ondertussen heb ik mijnvoorspellingen ten aanzien van vacaturesites (matig), ten aanzien van werkloosheid(bijzonder goed), wervingssites, social media en ATS’en (redelijk) en intermediairs (redelijk) tegen het licht gehouden.
Deze keer keer kijk ik terug op de laatste van de serie voorspellingen die ik eind 2011 heb gedaan. En die ging, meer dan toepasselijk, over de economie. Niet bepaald een florissant onderwerp natuurlijk…

Voor iedereen die het nog niet wist; in de VS is kort geleden een orkaan voorbij gekomen met de naam Sandy. Hoewel in Azie dit soort natuurrampen veel meer menselijk leed veroorzaken, was Sandy natuurlijk aanzienlijk groter nieuws; tenslotte gaat het wel om de VS… En daarmee vormt Sandy ook een fantastisch excuus om teleurstellende resultaten aan op te hangen. Ook