Vandaag heb ik mijn eerste iPhone applicatie getest. En dan bedoel ik dus een online recruiment applicatie die specifiek voor de iPhone is ontwikkeld. En de dubieuze eer komt toe aan Jobpatrol, een vertical search engine die sinds eind vorig jaar met een eigen iPhone app beschikbaar is.
Een applicatie waar ik overigens heel kort over kan zijn: volstrekt overbodig. Ohh… en ongekend slecht. Daar kan zelfs de iPhone niets aan veranderen.

