Heel lang geleden leerde ik dat 50% van elke marketing gulden verspild werd. Maar dat je nooit wist om welke 50% het ging. Jawel, dat was in de tijd dan mannen nog mannen waren, en guldens nog guldens.
Gisteren leerde ik dat 17% van de werknemers als gevolg van de recessie langer bij hun werkgever blijven. Maar de titel: 1 op de 6 werknemers blijft door de crisis haar werkgever langer trouw is daarin wel een misleidende.


