Hebben we een nieuwe fase te pakken? Ik zou natuurlijk willen zeggen van wel. Maar het is nog te vroeg. Feit blijft dat ook afgelopen week alle regio’s een fraaie groei laten zien.
En dat is reden tot hoop en een excuus voor een heel klein feestje. Dat mag toch wel eens, na al die gloom en doom van de afgelopen maanden.

