Na eindeloos aandringen van Marc, toch een review van de iPad. Mijn conclusie: een fantastisch apparaat dat voor 99,99% van de bedrijven niet interessant is voor recruitment.
Als ex-DELL medewerker sta/stond ik bijzonder kritisch t.o.v het gesloten eco-systeem van Apple. Met de iPad kwam daar voor een gedeelte verandering in. Ik heb nu zelf kunnen ondervinden hoe makkelijk het is als iets ‘gewoon werkt’ t.o.v. zelf moeten pielen. Omdat iets kan of ‘gewoon werkt’ betekent het nog niet dat je het moet doen. Tegelijkertijd verbaas ik mezelf over hoe gemakkelijk ik de iPad overal gebruik. Ik twijfel zelfs of ik de iPad op wereldreis moet meenemen!

Fascinerend leesvoer voor wie een inkijkje wil hebben in de psyche van zomaar een chief executive. Althans, niet zomaar een topman, maar Patrick de Maeseneire, de opperuitzendbaas van wereldmarktleider Adecco. Vorige week gaf hij