Enkele dagen gelden moest ik tot mijn spijt een vertraging in de oplevering van RecruitmentLab melden. Eén van de redenen was een behoorlijke wijziging in de functionaliteit.
En dat terwijl ik nog wel zo tevreden was met de oorspronkelijke opdeling. Een tabblad Mijn tests voor de tests die je als gebruiker kan uitvoeren. En een tabblad Mijn rapporten voor de tests die je als gebruiker hebt afgerond. En waarvoor dus rapportages beschikbaar zijn. Prima toch?

Mijn verlanglijst als bezoeker van vacaturesites