Ik zal het maar eerlijk toegeven; ik ben gek op RSS (Real Simple Syndication). Mijn RSS reader (Google Reader) is een van mijn meest gebruikte Web applicaties. Een gouden uitvinding, wat mij betreft.
Maar ik bevind me in een klein gezelschap. Want RSS is niet geliefd. Althans niet bij het ‘grote’ publiek. Op dit moment gebruikt slechts 10% van de Amerikaanse volwassenen RSS. En van die 10% gebruikt slechts 1/3 zijn RSS reader tenminste elke dag

