Is dit arbeidsmarktcommunicatie? Of gewoon ongenadig dom? Of maakt een smiley een arrogant statement soms goed? Tenzij natuurlijk de gehele marketing- en communicatie community zit te wachten op een vacature bij Achmea Vastgoed…
Misschien kan iemand bovenstaande persoon aanmelden bij de verkiezing van invloedrijke online arbeidsmarktcommunicatie experts
Alfred
says:Ik begin al die negatieve blogs van Marc Drees een beetje storend te vinden. Sorry hoor maar gebeuren er ook nog leuke of positieve dingen in recruitement land?
Raoul van Heese
says:@Marc (antwoord op je vraag)
Ja, tweet komt schijnbaar arrogant over, maar schijn kan bedriegen. Ik zie ook iemand die plezier heeft in zijn werk, trots is (ja ja) op zijn merk echter ff vergat tot 10 te tellen. Want die 10 tellen heb je dus nodig om te beseffen dat er ook een publiek is dat een andere grondhouding er op na houdt.
En om een Employer Brand te verneuken heb je meer nodig. Nog steeds een handig schema in deze is https://www.karelgeenen.nl/16/blog-reputatie-management/
(tip)
jaap
says:het taalgebruik “hoe verneuk ik” is absoluut niet gewenst op een site die over inhoudelijke zaken hoort te gaan. Ik heb zelf geen enkel probleem met deze recruiter en oproep, smiley valt over te twisten, maar kan juist ook in goede aarde vallen. Ik vind het subject ook behoorlijk aanmatigend geplaatst terwijl dat niet terecht is.
Marieke
says:En dan reageer jij met een voorbeeld van ‘Hoe verneuk ik mijn blog’? Kom op, waar gaat dit over?
Rebecca
says:iets met storm en een glas water?
Thomas Bos
says:Smiley slaat natuurlijk nergens op. Maar om nu gelijk te schrijven dat de brand wordt verneukt vind ik overdreven.