De vorige ronde voorspellingen heb ik thematisch aangepakt waarbij ik achtereenvolgens vacaturesites, werkloosheid, wervingssites, social media en ATS’en, intermediairs en de economie heb behandeld. En ondertussen heb ik mijnvoorspellingen ten aanzien van vacaturesites (matig), ten aanzien van werkloosheid(bijzonder goed), wervingssites, social media en ATS’en (redelijk) en intermediairs (redelijk) tegen het licht gehouden.
Deze keer keer kijk ik terug op de laatste van de serie voorspellingen die ik eind 2011 heb gedaan. En die ging, meer dan toepasselijk, over de economie. Niet bepaald een florissant onderwerp natuurlijk…

