De nominaties voor de Magneten, de bekroning voor het meest creatieve werk in arbeidsmarktcommunicatie van de SJP (Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie), zijn inmiddels bekend. De doelstelling van het in het leven roepen van de Magneten was het bevorderen van creativiteit in arbeidsmarktcommunicatie. ARA is genomineerd voor twee Magneten; voor NRC Handelsblad met de printuiting ‘Deze ruimte is duurder dan een m2 in New York’ en voor Brandweer Amsterdam met de Coolbox.
Tijdens de uitreiking op 14 mei worden de winnaars bekend gemaakt. En ben ik te vinden met een spandoek in mijn handen voor mijn favoriete deelnemers; Jonge Honden Reinier en Marlon.
‘Mijn’ Jonge Honden zijn trots op de drie (!) nominaties die hun kindje ‘UMC doe-het-zelf-dag’ heeft gekregen (Print, Below-the-line en Doelgroepcommunicatie). Ook zijn ze genomineerd voor de prijs voor Jong Talent met ‘Help de rijken’ voor de werving van nieuwe butlers. Vorig jaar hebben ze de tweede prijs binnengesleept met een wervingscampagne voor boswachters ‘Breng je kennis tot leven als boswachter’.
Steam heeft in totaal 4 nominaties, de bovengenoemde 3 van de ‘UMC doe-het-zelf-dag’ en 1 voor de ABN AMRO starters-campagne.
Bas van de Haterd
says:Is de enige campagne die ook een ‘gewone’ prijs heeft gewonnen (aivd) ook genomineerd?