Vandaag heb ik na jarenlang aarzelen de stap gewaagd en ben ik overgestapt van KPN naar T-Mobile. En ik heb nu al een soort van spijt… Waarom? Omdat T-Mobile, met ongetwijfeld een leger aan ux-ers in dienst, niet in staat is mij een probleemloze ervaring te bieden. Dus hoe zit het dan straks met hun Internet dienstverlening? O, o, o, als dat maar goed gaat…
Laat ik maar meteen met een eerste (van twee) voorbeelden komen. Het gaat hierbij om de bevestiging van mijn bestelling:


Voor december is de werkloosheid uitgekomen op 3,5%, een daling van 0,1% ten opzichte van november en een daling van 0,3% ten opzichte van een jaar geleden (december 2021).