
De Penny Farthing was honderdvijftig jaar geleden een van de éérste fietsten. Je kon er snelheid mee maken en goede sier. Als je remde vloog je voorover, met je kin op het wegdek. Dat was een nadeel.
Dit beeld komt steeds in me op als ik linkedin opstart om mijn nieuwste blog te pluggen. Mijn timeline zit boordevol dringende waarschuwingen. Ik ga een of andere boot missen als ik niet nu investeer in ai oplossingen voor mijn bedrijf en ai training voor mijn mensen.
En dan denk ik: waarom zou ik investeren in een Penny Farthing?
Ik ga pas investeren als er een ketting aan zit. En evengrote wielen met rubberbanden. En als er een fatsoenlijk wegdek ligt.
(meer…)


